نمایش پست تنها
قدیمی 11-01-2011, 09:53 AM   #2
roya
(کاربر طلایی)
 
roya آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Jan 2011
نوشته ها: 972
Point نتایج



نتایج


بين‌ 40 تا 50 امتياز:
امتياز شما نمايانگر آن‌ است‌كه‌ بدون‌ ناراحت‌ كردن‌ ديگران‌، زندگيتان‌ رامي‌گذرانيد، همواره‌ دوستان‌ خوبي‌ براي‌ خودتان‌دست‌ و پا مي‌كنيد، و گاهي‌ شايد تحت‌ شرايط خاصي‌مورد زورگويي‌ و قلدري‌ قرار بگيريد و از قافله‌ عقب‌بيفتيد. پس‌ بهتر است‌ حتي‌ المقدور سفت‌ و سخت‌ترعمل‌ كنيد و در عين‌ حال‌ همان‌ فرد خونسرد و آرام‌ وجذاب‌ دوست‌ داشتني‌ باقي‌ بمانيد تا بتوانيد بسياري‌از اهداف‌ بلند پروازانه‌ و جاه‌ طلبانه‌، اميدها وآرزوهايتان‌ را شناسايي‌ كرده‌ و به‌ آنها جامه‌ عمل‌بپوشانيد.


بين‌ 25 تا 39 امتياز:
با اين‌ كه‌ در كل‌ شخصي‌پذيرا، كنش‌پذير، رام‌ و تسليم‌ هستيد، ولي‌ قادريد درمواقع‌ لازم‌ تا حدي‌ خشونت‌ حساب‌ شده‌ و كنترل‌شده‌ از خود بروز دهيد. با اين‌ كه‌ به‌ خوبي‌ ازخواسته‌هايتان‌ از زندگي‌ آگاهيد، خلق‌ و خويي‌ متعادل‌داريد و در نتيجه‌ مي‌توانيد، بدون‌ جريحه‌ دار كردن‌احساسات‌ ديگران‌ به‌ آرمان‌ها و جاه‌طلبي‌هايتان‌جامه‌ عمل‌ بپوشانيد و در عين‌ حال‌ حق‌ كسي‌ رانخوريد.


كمتر از 25 امتياز:
به‌ نظر مي‌رسد كه‌ گاهي‌ اوقات‌تحت‌ تأثير ماهيت‌ خشونت‌ بار و پرخاشگرانه‌ خودقرار مي‌گيريد. بايد نهايت‌ سعي‌ و تلاش‌ خود را به‌ كارببنديد تا همواره‌ الگوهاي‌ رفتاري‌ و واكنش‌ هايتان‌ درشرايط و موقعيت‌هاي‌ خاص‌ را مورد تجزيه‌ و تحليل‌قرار دهيد تا ببينيد كه‌ آيا شيوه‌هاي‌ ديگري‌ به‌ جزاعمال‌ زور و فشار براي‌ رسيدن‌ به‌ آرمانهايتان‌ وجوددارند يا نه‌. به‌ عنوان‌ مثال‌ به‌ كارگيري‌ سياست‌ و تدبيربه‌ جاي‌ زورگويي‌.
هم‌ چنين‌، در صورت‌ امكان‌، وقت‌ بيشتري‌ را براي‌سرگرمي‌ها و كارها و فعاليت‌هاي‌ تفنني‌ و ذوقي‌خلاقانه‌ و تفريحات‌ شفابخش‌ مثل‌: نقاشي‌، نوشتن‌ ياباغباني‌ اختصاص‌ دهيد.

roya آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول