نمایش پست تنها
قدیمی 11-01-2011, 04:23 PM   #2
roya
(کاربر طلایی)
 
roya آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Jan 2011
نوشته ها: 972
Point نتایج



نتایج


اگر امتيازتان‌ بين‌ 17 تا 33 است‌:
دقت‌ و سرعت‌ عمل‌ شما در همه‌ امور زندگي‌، بالا نيست‌ و به‌جزييات‌ اهميت‌ چنداني‌ نمي‌دهيد. در حالي‌ كه‌ از به‌ هم‌ پيوستن‌ جزييات‌ به‌ ظاهر كم‌ اهميت‌ و پيش‌ پاافتاده‌، كليات‌ مهم‌ و سرنوشت‌ ساز ايجاد مي‌شوند، اين‌ طور نيست‌؟ شما به‌ خوبي‌ از نقاط ضعف‌ خودآگاه‌ هستيد، پس‌ كافي‌ است‌ اندكي‌ ميزان‌ توجه‌ و دقت‌تان‌ به‌ جزييات‌ را بالا ببريد، تا موفقيت‌ حتمي‌ ازآن‌ شما شود!


اگر امتيازتان‌ بين‌ 34 تا 50 است‌:
شما در همه‌ امور، تعادل‌ را رعايت‌ مي‌كنيد و از افراط و تفريطهادر هر زمينه‌اي‌ گريزان‌ هستيد. اگر اندكي‌ دقت‌ و سرعت‌ عمل‌تان‌ را در كارها افزايش‌ دهيد و به‌ همه‌جزييات‌ به‌ ظاهر كم‌ اهميت‌، توجه‌ كنيد، مطمئنٹ آينده‌ درخشان‌ شغلي‌ يا تحصيلي‌ از آن‌ شما خواهدبود!


اگر امتيازتان‌ بين‌ 51 تا 69 است‌:
آفرين‌ بر شما! در حين‌ كار يا مطالعه‌، هيچ‌ امر به‌ ظاهر كم‌ اهميت‌ وپيش‌ پا افتاده‌اي‌ از زير ذره‌بين‌ موشكافانه‌ و دقيق‌تان‌ ناديده‌ عبور نمي‌كند! شما از دقت‌ و سرعت‌ عمل‌كافي‌ در همه‌ امور برخورداريد و درنتيجه‌ تاكنون‌ پيشرفت‌ها و موفقيت‌هاي‌ زيادي‌ را در زندگي‌ از آن‌ خودساخته‌ايد. اگر به‌ همين‌ شكل‌ پيش‌ برويد، قطعٹ در آينده‌اي‌ نه‌ چندان‌ دور به‌ تمام‌ اهداف‌ مورد نظرتان‌دست‌ خواهيد يافت‌!

roya آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول